ASOCIACIÓN NUESTRA SEÑORA DE CHAMARRO

Más de 50 años construyendo sueños.

SOBRE NOSOTROS

La Asociación Nuestra Señora de Chamorro nace en 1964 como una entidad privada y sin ánimo de lucro, que tiene como objetivo atender a personas con discapacidad intelectual o del desarrollo y a sus familias.

Nuestra misión

Contribuir al desarrollo del proyecto de vida de personas con discapacidad intelectual o del desarrollo y sus familias, y su inclusión como ciudadanas de pleno derecho.

Nuestros valores

Consideramos que los valores principales en los que se han de fundar las relaciones personales, de equipo e institucionales, son los valores éticos, de intervención y de gestión.

ATENCIÓN INTEGRAL

La transparencia forma parte de nuestra filosofía

Es por ello que hacemos pública nuestra gestión y los resultados económicos obtenidos por la misma.

ATENCIÓN INTEGRAL

Conoce nuestros talleres y aulas

Nuestro centros y aulas ofrecen una atención integral y los apoyos necesarios para contribuir al alcance del mayor nivel posible de autonomía personal, social y laboral para mejorar la calidad de vida de las personas usuarias y la de sus familias.

CONTACTA

¿Necesitas más información?

Si necesitas cualquier información acerca de nuestro centro y nuestros talleres ¡Estaremos encantados de ayudarte!

¡SÍGUENOS EN REDES!

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Os estudantes do CEEPR (Centro de Educación Especial Privado) de Chamorro saben pasalo ben!

🎊 Organizaron unha gimkana polo noso terreo na que misturaron xogos e actividade física mentres respostaban a cuestións relacionadas cos contidos impartidos na aula durante o curso.

Todas estas probas e preguntas estaban adaptadas a todas as persoas participantes.

💙 Pasaron unha mañá moi divertida! Aquí as imaxes que o demostran!

... Ver másVer menos

📚 Onte foi o Día do Libro e o grupo de Lectura Fácil quixo celebralo!

🌹 Feliz Día do Libro a todas e todos!

... Ver másVer menos

📚 Onte foi o Día do Libro e o grupo de Lectura Fácil quixo celebralo!  As persoas que acuden á actividade de Lectura Fácil (ideal para todo tipo de xente que polas circustancias que sexan teña dificultades de comprensión lectora) están a ler libros da Editorial Almadraba, máis concretamente a colección Kalafate, que oferta un amplio número de exemplares adaptados a este tipo de lectura.  As nosas compañeiras fan uso da Biblioteca Municipal de Narón para coller os libros que lles interesan.  🎞 Ao rematar cada lectura fan visionado da película correspondente, así que entretemento e cultura non lles falta!  🌹 Feliz Día do Libro a todas e todos!  #chamorro #chamorromola #discapacidad #discapacidade #diversity #diversidadfuncional #discapacidadintelectual #accesibilidad #inclusion #ocioinclusivo #asociacion #valdonaron #naron #ferrol #ferrolmola #ferrolterra

🧓 A pasada semana as compañeiras e compañeiros das unidades de pre-envecellemento e maiores acudiron á exposición "A vida lenta. Memorias e ritmos do rural galego", na sede de A Fundacion de Ferrol.

... Ver másVer menos

🧓 A pasada semana as compañeiras e compañeiros das unidades de pre-envecellemento e maiores acudiron á exposición A vida lenta. Memorias e ritmos do rural galego, na sede de A Fundacion de Ferrol.  🌳 Alí, a través de fotografías, pezas audiovisuais, poesía, música e experimentos, reflexionaron acerca da vida no rural na nosa terra, da identidade e cultura propias e da sostenibilidade desta vida rural nos tempos presentes que corren.  💙 Foron unhas visitas moi enriquecedoras onde os nosos maiores participaron de forma activa nas mesmas. Queremos agraceder específicamente o bo facer do persoal de A Fundación que nos acolleu e nos explicou de marabilla durante todo o percorrido da exposición.  #chamorro #chamorromola #discapacidad #discapacidade #diversity #diversidadfuncional #discapacidadintelectual #accesibilidad #inclusion #ocioinclusivo #asociacion #valdonaron #naron #ferrol #ferrolmola #ferrolterra